miniBOOSTER HC3- I Beschreibung Der HC3 - I ist eine Variante des HC3, die Hochdruck am Anschluss B liefert und. für die Verwendung in NG6 (D03) Steuerblöcken ausgelegt ist. Das kompakte Gerät wiegt nur 3,5 kg. Der HC3 verfügt serienmäßig über ein gesteuertes Rücklaufventil. In der Standardversion liegt der maximale Ausgangsdruck bei 500 bar. Die Einstellung des Ausgangsdrucks erfolgt über die Regelung des Eingangsdrucks. Durchflussmenge Verstärkungsfaktor i Max. Ausgang l/ min Max. Eingang l/ min 1,2 1,2 8,0 1,5 1,0 8,0 2,0 2,0 12,0 2,8 2,2 13,0 3,2 2,5 15,0 4,0 2,0 14,0 5,0 1,6 14,0 6,6 1,3…
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miniBOOSTER HC3- F Beschreibung Der HC3 - F ist eine aufrecht stehende Variante des HC3 mit 10 µm- Filter und 2 integrierten Drosselventilen. Alle Anschlüsse befinden sich an einem Ende des Geräts und die Bohrungen sind gemäß miniBOOSTER- Muster angeordnet. Es handelt sich um eine kompakte Einheit mit einem Gewicht von nur 4,3 kg. Der HC3 verfügt serienmäßig über ein gesteuertes Rücklaufventil. In der Standardversion liegt der maximale Ausgangsdruck bei 500 bar. Die Einstellung des Ausgangsdrucks erfolgt über die Regelung des Eingangsdrucks. Durchflussmenge Verstärkungsfaktor i Max. Ausgang l/…
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miniBOOSTER HC2 Beschreibung Der HC2 ist ein kompaktes Gerät mit einem Gewicht von nur 1,0 kg. Er eignet sich hervorragend für eine Vielzahl von Anwendungen, bei denen der Aufbau und die Aufrechterhaltung von Hochdruck erforderlich ist. Der HC2 verstärkt den Eingangsdruck auf einen höheren Ausgangsdruck und kompensiert automatisch den Ölverbrauch, um den Hochdruck konstant zu halten. Die Einstellung des Ausgangsdrucks erfolgt über die Regelung des Eingangsdrucks. Durchflussmenge Verstärkungsfaktor i Max. Ausgang l/ min Max. Eingang l/ min 1,2 1,2 8,0 1,5 1,0 8,0 2,0 2,0 12,0 2,2 2,1 12,0 2,5…
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T E C H N I C A L C A T A L O G C R E E P D R IV E A S S IS T LO W S P E E D A P P LIC A TIO N S 2 26/02/2014 CreepDrive Assist for Low speed applications POCLAIN HYDRAULICS Methodology : This document is intended for manufacturers of machines that incorporate Poclain Hydraulics products. It describes the technical characteristics of Poclain Hydraulics products and specifies installation conditions that will ensure optimum operation. This document includes important comments concerning safety. They are indicated in the following way: This document also includes essential operating instructions…
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T E C H N I C A L C A T A L O G MW14 HYDRAULIC MOTORS Modular hydraulic motors MW14 POCLAIN HYDRAULICS 2 24/02/2011 CHARACTERISTICS For other cams: Please contact your Poclain Hydraulics application engineer. Contact your Poclain Hydraulics application engineer to find out how the displacement shift from the third to the second displacement is controlled and to find out trans- mission capabilities in terms of displacement shift when the vehicle is in motion. 1 401 934 467 [85,4] [57,0] [28,5] 2 230 1 486 743 [1 133] [755] [378] 50 40 33 [67] [54] [44] 2 [6 530] 450 120 145 175 Displacement…
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T E C H N I C A L C A T A L O G M W 14 H Y D R A U LIC M O TO R S Modular hydraulic motors MW14 POCLAIN HYDRAULICS 2 07/04/2017 CHARACTERISTICS For other cams: Please contact your Poclain Hydraulics application engineer. Contact your Poclain Hydraulics application engineer to find out how the displacement shift from the third to the second displacement is controlled and to find out trans- mission capabilities in terms of displacement shift when the vehicle is in motion. 1 401 934 467 [85,4] [57,0] [28,5] 2 230 1 486 743 [1 133] [755] [378] 50 40 33 [67] [54] [44] 2 [6 530] 450 120 145 175…
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T E C H N I C A L C A T A L O G M W 14 H Y D R A U LIC M O TO R S Modular hydraulic motors MW14 POCLAIN HYDRAULICS 2 07/04/2017 CHARACTERISTICS For other cams: Please contact your Poclain Hydraulics application engineer. Contact your Poclain Hydraulics application engineer to find out how the displacement shift from the third to the second displacement is controlled and to find out trans- mission capabilities in terms of displacement shift when the vehicle is in motion. 1 401 934 467 [85,4] [57,0] [28,5] 2 230 1 486 743 [1 133] [755] [378] 50 40 33 [67] [54] [44] 2 [6 530] 450 120 145 175…
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P M /P M E 50 V A R IA B LE D IS P LA C E M E N T P U M P C LO S E D LO O P C IR C U IT T E C H N I C A L C A T A L O G 2 02/11/2017 PM/PMe50 - Variable displacement pump POCLAIN HYDRAULICS OOVERVIEW PM/PMe50 is a variable displacement, axial piston pump, with swashplate system, for closed loop hydrostatic transmissions. It provides a continuously variable flow rate between zero and maximum in forward and reverse direction. Flow rate is proportional to rotation speed and swashplate angle. It can feature a charge pump to keep the circuit pressurised. This avoids risk of cavitations and ensures…
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P M /P M E 50 V A R IA B LE D IS P LA C E M E N T P U M P C LO S E D LO O P C IR C U IT T E C H N I C A L C A T A L O G 2 02/11/2017 PM/PMe50 - Variable displacement pump POCLAIN HYDRAULICS OOVERVIEW PM/PMe50 is a variable displacement, axial piston pump, with swashplate system, for closed loop hydrostatic transmissions. It provides a continuously variable flow rate between zero and maximum in forward and reverse direction. Flow rate is proportional to rotation speed and swashplate angle. It can feature a charge pump to keep the circuit pressurised. This avoids risk of cavitations and ensures…
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T E C H N I S C H E R K A T A L O G M W 14 H Y D R A U LIK M O TO R E N Hydraulikmotore in Modulbauweise MW14 POCLAIN HYDRAULICS 2 07/04/2017 TECHNISCHE DATEN For other cams: Please contact your Poclain Hydraulics application engineer. Bitte beachten Sie die entsprechenden Poclain Hydraulics über die Schluckvolumen-Umschaltung zwischen zweiter und dritter Fahrstufe. Bei Fragen zur Schluckvolumen- Umschaltung während der Fahrt sprechen Sie bitte mit unserer Anwendungstechnik. 1 401 934 467 [85,4] [57,0] [28,5] 2 230 1 486 743 [1 133] [755] [378] 50 40 33 [67] [54] [44] 2 [6 530] 450 120 145 175…
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